Friday, March 27, 2009

ArAbiAn NiTe 09


Assalamualaikum..

Dinner kolej (KIY) bertemakan Arabian nite, 23 mac.. eksaited bangat coz ni la dinner terakhir aku kat KIY, kolej tercinta..:)

bergambar sakan dgn member2 yg sporting..pelbagai aksi dan ragam dipertonjolkan.. berjalan di karpet merah dgn penuh ayu, lemah lembut lagi gemalai umpama sotong kurita..flash camera terlihat dimana2 sahaja, umpama artis yg baru dilanda kontroversi keluar mahkamah, dikejar oleh wartawan2 yg cintakan kisah2 hangat lagi panas macam pisang goreng..

x seperti tahun2 lalu, nama aku tak lagi dicalonkan sebagai junior harapan atau senior aktif.. sbb aku sudah jadi senior..dan mungkin memang aku dah tak aktif terutama bila bermastautin di flatlet nie..umpama katak di bawah tempurung..
nama ku juga sudah tdk terpampang megah di skrin besar dectar sbg pelajar harapan kolej..sume hny bertahan selama 2 tahun..ni sume gara2 virus malas yg menyerang aku di tahun 3 ni menyebabkan namaku lupus sama sekali. padanlah muka. mungkin virus ini boley ku namakan virus mutiara..menarikkan?


sekuntum mawar merah, seindah mutiara..ehe




kemaen romantik lagi kami kan??



Adik comel yg berlari2 anak masuk ke dewan..

ex-rumate & i




pearl in peach..




ana billah walillah ma'allah
wsalam

8 comments:

merahitujambu said...

wah!!cantik sungguh cik mutiara..=)

Anonymous said...

bergya sakan.. :)

Anonymous said...

gmbr pling suka gmbr "Aku ngan saudagar dari arab"

nEd~Ya said...

to merahitujambu
trimas..;)

to farhana.
tau xpe..hehe..x jumpe kmu pon mlm tuh.. dimanakah?

to anonymous
yela..sbb awk suke la smpai hilang kat entry sy..:)

Anonymous said...

perli sungguh~~ hehehe~

Anonymous said...

diri ini xdtg pon mlm 2..
2 pasl xjumpa..hee~

~SiTiey~ said...

huhu...dak2 kiy yg poyos

nEd~Ya said...

to farhana
laa..ye ke..awat?
xpe, still ader chance nex year..:)

to sitiey
tau xpe..ekeke.. tu namenye ranggi to create sweet memory..:)