Thursday, March 19, 2009

Ku PeTiK BinTaNg


Assalamualaikum..

ingat nak stop posting..tapi ramai lak peminat setia yg tny entry terbaru..hihi.. so dalam ketensenan mencipta ayat2 menyentuh jiwa utk tesis, aku sempat la m'update blog aku nie..


aku baru je balik dr terengganu & pahang.. alhmdulillah selamat perjalanan pergi & balik. cuma cuaca yg tak begitu baik membataskan aktiviti kami utk menjelajah dunia pantai timur.. tiada souvenir2 menarik yg dapat aku beli (kalau dah setakat 1 kedai je bukak), tiada bersiar2 dgn penuh romanik di tepi pantai dan tiada juga sesi perkenalan dgn mamat2 hensem dari sana.. yang ada cuma aktiviti2 yang kerap aku lakukan kat kolej seperti mencipta mimpi di atas katil dan berselimut 24jam sambil berangan tak kira di chalet atau dalam bus.

semua gambar2 kenangan disana akan aku upload kat frenster. nak upload kat sini sangatlah banyak..so sape2 yg nak gambar dari kamera aku, grab from fs nanti k..

cuma aku dapat upload gmbar2 wedding akak aku pada7mac hari tu..

nway selamat pengantin baru utk my sis..moga bahagia ke anak cucu..



my sis


bro in law



both of them





pelamin anganku musnah..ekeke



korie, leha, nab & aziz


aku & ecah




aku ngan firuz lak..

p/s : gamba2 lain aku upload kat fs nanti..

wsalam
ana billah walillah ma'allah


2 comments:

Anonymous said...

moga ur sis bahagia hingga akhir hayat.
ameen :)

nEd~Ya said...

mudah2an gitula..amin..trimas..:)