Saturday, January 24, 2009

DarK kNigHt AcTiOn FiGuReS

Assalamualaikum..

aku sibuk on9 sampai terasa malas nak ikut akak & adik aku kuar g shopping.. pelik tapi benar kata ayahku..ehe..aku dok umah je la sebab cian kat mak aku sorang2 sampai malam. ayah aku pon kerja.. adik & akak ciap g kolam air panas lagi.. nyesal lak aku x ikut..huhu..tapi yang wat aku tensen sbb tgk adik aku beli dark knight action figures beharga rm 109..isk2..membazir. ni yg wat aku pk samada adik aku ni form 4 ato standard 4..har3x..baik la die beli buku2 kew, blanja aku makan kew, bawak aku g jenjalan ke..lg berfaedah rasenyer sbb melibatkan aku..ehe

ntah bape kali die call aku kate nak beli ke x nak..mulanya die nak beli batpod tapi malangnya stok dah habis. bley kire xde rezki la..x pon lg sesuai aku katekan bguzlah xde..hehe..so aku kate beli je la action figures kalo dah nak sangat.. lepas tu ley plak die kate action figures ni besar sgt, xtau nak lawankan ngan sape.. lagila aku menyirap..nak wat wrestling plak budak neh..padahal nak SPM dah tahun depan..tu la die budak2 zaman skrg..

cam best gak aku tgk.. berat, besar & mantap..huahua..




Ana billah walillah ma'allah..
Wsalam

No comments: