Monday, August 22, 2011

IfTaR JaMaie

salam to all..

sabtu baru2 ini, aku berbuka puasa dengan besti2 sekalian alam persekolahan.(ape punye ayat??) . tak ramai pun, 6 org je. sbb lagi empat orang tak dapat join..

kami berbuka di benjiana steakhouse at setiawangsa..

RM30.80 satu kepala makan sampai kenyang..

pelbagai menu disediakan..

-nasi lemak yg memang marveles.. sampai 2x aku makan oke..
-lauk pauk
-chicken chop
-lamp chop
-mushroom soup
-salad2
-spagetti
-kuih muih
-agar2
-air panas / sejuk
-aiskrim cap ayam (kata suami aku)

dll yg mungkin tak ingat untuk disenaraikan..



pasangan 1

pasangan 2

pasangan 3.. us..;) *parah betul nampaknye aku..muke org sakit..;(


meriah menjamu selera..*rakan2 sekolah menengah aku sebenarnya mereka2 ini..


favourite.. yg harus ada : spagetti bolognaise..nyummm.nyummm


sepanjang berpuasa ni, aku rasa aku masak sendiri 2x je.. huuuu..

yg lain berbuka kat luar dengan suami dan beli kat bazar dengan housemate..hiiii... rajinnn sungguh naaa...;)

sekian..