Sunday, February 13, 2011

SpaGeTTi KaweN

salam to all

story 1

dengan bangganya aku dah masak sendiri spagetti sebanyak 2x dalam minggu ni. dengan berbekalkan kuah spagetti cap kimball (selalu dengar cap prego kan, kali ni mahu cuba kimball pula), aku edit secukup rasa dengan tambahan pelbagai jenis sos, cili giling dan daging kisar..hasilnya tidak mengecewakan. wahh perasan sungguh diri ini..

taraaa..



story 2

3 kenduri kawen pada 12/2/2011

di kota puteri, kg.melayu bt.16 rawang dan telok panglima garang, klang.

kami sampai ke kenduri terakhir tepat jam 5 petang. =) iaitu kenduri sahabat ku di UKM si akina yatie. tu pun aku pergi kenduri sebelah lelaki. kenduri beliau di Terengganu aku tak dapat pergi (21/11/2010) sebab agak sibuk dengan persiapan kenduri kawen aku sendiri plus suami kerja.

inilah puan yatie.. sebaik aku sampai, beliau baru pulang dari bergambar (outdoor). vail pengantin pun dah cabut. so pengantin nampak simple but tetap cute. biasala, 'mummy to be'.. bersanding bertiga nampak?? congratz dear..;p

wassalam.. itulah kisah spagetti dan kisah kahwin temanku. dapatlah title entry seperti di atas. sekian.

2 comments:

Bunga said...

xpenh wak spegeti..

nEd~Ya said...

bunga
marilah mencoba..;p