Thursday, June 17, 2010

SuRaT MaYa



Private entry..hoho~

dear abuzar..

saya telah telefon awak bermula jam 8 malam sehingga 11.30 malam. ternyata awak tidur nyenyak senyenyaknya hingga membiarkan panggilan saya sunyi tak berjawab. tidakkah awak rasa awk begitu kejam?? ooo saya sungguh sakit jiwa..

sila bangun dan tunaikan solat isyak..

finally, awak bangun..terima kasih kerana berjaya menyedarkan diri sendiri sesegera yang mungkin.

saya merajuk ni. saya ulang, saya merajuk. !

awak kol saya semula. sebelum sempat awak memberi alasan, saya menyoal bertalu2. awak pening kan?

jawapan ringkas awk 'ooo cam ni.......saya dah la tengah demam, sampai hati awak buli saya'...

demam?? buli? demam bola kah.. sori...=(

sekian terima kasih.




p/s : awak lebih kerap membuli saya oke! sila sedar kenyataan tersebut. lalala~


2 comments:

farhana said...

Alololo..entry ni cumel =)
Xmo buli2 oke..buli manja xpe hehehe

nEd~Ya said...

farhana
haha. entry meluahkan perasaan geram. ekeke
semestinye buli2 manje. ;-)