Saturday, June 12, 2010

ShOpPiNg TyMe!!!

salam to all..

demam bola bermula..aku juga yg biasa2 je, demam selsema. ehe..orang sibuk dengan bola, aku sibuk bershopping, =)

dah lama tak shopping sakan. rinduuuu.. sabtu lepas shopping raya dengan family. hari ni dengan kuzer pula. gerak ke sogo shopping pakaian incik kuzer. then macam biasa aku usha2 bahagian favourite aku, iaitu handbag & kasut. =) dapat rembat kasut sepasang. tapi tak berapa puas hati dengan design2 handbag yang ada. ada jugak yang menarik tapi still searching 4 da best one. so finally, aku decide ke mid valley nak carik handbag punya pasal. sabar je incik kuzer melayan. ehe.

round2 mid valley, lagi tragis... design lebih kurang sama dgn handbag kat sogo tapi harga agak berbeza.. tak ade diskaun. ade yang menarik tapi since ade campuran gold colour, aku tak prefer coz terlalu matured berbanding usia aku untuk pilih handbag macam tu. so pusing2, tak ada jugak yang berkenan di hati. finally tensi. masa kat sogo tak nak beli, kununnya kat mid valley ade lagi yg best2. sampai mid, rasa kata sogo yang ok. padan muka. huks!

pandang kuzer lama sikit....ngheeee....sebab nak patah balik ke sogo. heheheheh..

sampai lah kami ke sogo semula, cepat2 aku rembat 1 handbag..;-) (tenang je kuzer layan kerenah aku. tengs yuyunk!)

moral of da story : jangan terlaloo cerewet & memilih! (peringatan kepada diri sendiri khususnya...ehehe)

wassalam.

No comments: