Thursday, February 18, 2010

SaYa SaNGaT PeNaT

salam to all

dari jumaat lepas aku balik, hingga hari ni aku tak lekat kat rumah lagi. asyik keluar je ke shopping mall, for dinner, lunch, jalan2, carik barang etc..dan rasenye2 sepanjang 6 hari aku kat rumah, aku dah berhabis hampir 3k. hurmm..ape boleh buat!! sob2x..kopak lah lepas neh!

jumaat
sampai rumah pukul 1 pagi

sabtu
mid valley, lowyat

ahad
dinner at sungai choh

isnin
balik kampung
parkson

selasa
sogo, jalan TAR

rabu
lowyat, sg.wang, timesquare, petaling jaya

khamis
.....

jumaat
.....

sabtu
......

ahad
balik JB..hoho..cepatnye mase berlalu..

hari ni aku sibuk duk survey printer. dapatla aku capai 1 printer jenama hp. then akhirnye dapat jugak aku beli swimming suit. hoho. cik pearl nak pakai swimming suit????? aku sendiri tak percaya. ni semua gara2 Kem Bina Insan Guru yg aku kene join after cuti ni. semua guru pelatih kene beli suit renang. mak aih!! tensi2. ni suit yg muslimah punye lah. bukan BIKINI ye. opss. dah lah aku nak pakai sehari je tapi kene beli jugak. disebabkan dah ada suit ni, mungkin aku perlu berhobikan renang pula selepas ini bagi memastikan suit yg aku beli tidak sia2.

aku sangat penat utk ini semua...

*Utusan & Kosmo = semua guru baru akan posting ke kawasan pedalaman dalam jangka masa 3 tahun. so ramai classmate aku pakat nikah tahun ni. aku? nak kawen jugaklah camni..mmm kalau dah nikah then posting jauh jugak macamana????

wassalam

5 comments:

Nazry Iskandar said...

kalau kene hantar ke ulu yam takpe kot. haha.

nEd~Ya said...
This comment has been removed by the author.
nEd~Ya said...

haha. segala yg hulu dlm selangor ni aku masih sanggup mcm hulu selangor, hulu bernam, hulu langat dll. ehe. kalo negeri lain yg lemah longlai nak pigi mcm ulu bendul ke. huaaaa!

farhana said...

walamak..cuti seminggu da bak bis 3k...
mana xnya beli lappy baru kan...
berhabis benda yg brefaedah xpe :)

rasanya cikgu2 yg baru, nak xnak mmng kena hantar p pedalaman..
rezeki baik, dpt la kwsn xbrapa nk dalam...
semua 2 bergantung pd rezeki...

nEd~Ya said...

tu la pasal. nasib cuti seminggu, kalo cuti sebulan?? uishh bayangkan. abesla duit kawen. hahahaha

yup, kawasan x bape nk dalam ok lg. kalo dapat kwsn yg x bape nk luar? tu yg lemah gemalai. huaaaa..
pray 4 me..=(