Sunday, February 14, 2010

BeBeLaN DeMi BeBeLAn

salam to all

cepat rasenye hari berlaloo kalau kat rumah ni. seminggu macam sehari. kalau kat tempat belajar, sehari macam seminggu. lol!

jumaat lepas dgn semangat kamikaze nye aku ke terminal Larkin. roomate aku teman. biasalah 1st time nak naik bus sorang2. selalunye belaja dekat, naik komuter je rutinnye. sekali dapat JB nun. gelabah gak la. member2 semua balik tak sama waktu. so redah je lah sorang2. tiket pukul 5 tapi bus gerak pukul 6. makaih! jalan agak sesak. R&R pon penuh. bus yg aku naik pon slow je geraknye macam bawak muatan lebih had. nak tidur, mata agak degil tika itu. bajet pukul 10 sampai, tapi 12 lebih baru sampai pudu. sesak giler kat pudu. mula menyumpah2 dalm hati.

tunang aku tunggu penuh sabar. Dengan hp aku yg kehilangan tenaganya tanpa bateri. menyumpah aku lebih sikit dari selalu. sumpah aku menyampah dgn diri sendiri. at last, sampai rumah pukul 1 lebih. alhamdulillah selamat sampai. (ye la naik bus dua tingkat! glurrpp! )

hari sabtu dah berkejar ke lowyat lak. pekena laptop baru. alasan aku nak laptop kicik sikit, senang nak heret pergi kelas. cume printer tak dapat beli. petang tu dah kelam kabut cina2 tutup kedai mahu makan besar. so plan pergi semula rabu depan. before balik singgah mid valley. rindu giler nak makan kat tempat kegemaran aku, laksa shake. waaahh! lepas hajat. (ni hajat suci murni ye. bukan hajat kat bilik termenung tu. ops!)

dan hari ni balik kampung & malam sempat menyinggah ke parkson. sampai sekarang belum ada peluang merehatkan diri. sama je rushing nye dengan kat maktab. huaaa. rindu mahu tidur melebihi 5 jam.!!!!!!!!!

*tak sangka dapat jumpa cik aishahumairah kat terminal larkin. tapi tak sempat berborak panjang, sibuk ngejar bus. maaf ecah. ade rezeki, kita gather ok.=)

2 comments:

aishahumairah said...

salam..

ciannya,,lmbt t0l smpai..
nasib kite gerak awal skit.klu x mesti tersangkut dlm jam gk..
hehe,tu la xsangka..t ada rezki kite mpa eh:)

nEd~Ya said...

salam..

huhu. tu la pasal. mata lak x mau tdo. lgla terase lame..uiks.
aah, nasib kmu amik tiket awal, kalo x samela lewatnye ngan nad..

mulenye ingat salah org ke sbb cm x percaye leh jumpe. bajet kmu kat ukm. tp x sgka..hehe//

ok, insyaAllah kite gather nanti k.