Thursday, February 11, 2010

NaDiA - MuTiArA

Salam to all

mm cam lame je aku tak update kan?? bz bangat!! so dlm seminggu, mungkin 1,2 entry je aku dapat publish. kalo dulu, mahu sampai 2,3 entry satu hari. sob2x.

ok, tak ade apa nak dikongsikan selain aku nak paste kan lirik lagu Ada Band. tajuk lagu 'NADIA'.. mm sebab tu aku teruja. =) dah banyak lagu2 yg kita dgr menggunakan nama perempuan sbgi fokus utama & tajuk macam maria, farhana, zakiah dll. n now barulah muncul nama aku. hehe.

yg tak tahan tu, lagu ni dikaitkan dgn mutiara..=) kalaulah lagu ni dinyanyikan oleh band ungu, lagi syiokkk ! sesuai dgn pearlnedya..=) kan2?


Ada Band – Nadia


nadia..
kau keindahan wanita
pujaan setiap pria
seluruh dunia kau gapai
tetapi dirimu kini terhanyut
di lautan kesedihan
sadar tinggalkan dirimu yg sudah
merasa raih segalanya

memang takkan semudah dirimu
balikkan telapak tangan
kadang kau pun harus merasakan
pahit manisnya dunia

ku ingin bawamu dng nyanyian
ombak dan nyiur di pantai
kan ku bisikkan cinta

nadia..
ku damba kau sejak dulu
yakinlah pada diriku
kau hanya sebutir mutiara indah
di tengah luas samudera

ku kan menjadi sang pangeranmu
yg ada dalam mimpimu
bahagiakan dirimu selamanya
dalam kasih abadi

*tp ade gak part2 yg aku tak faham dlm lagu nie..haih!

**esok aku balik ke tanahair sempena cuti raya cina.. yeayy!!

wassalam..

2 comments:

farhana said...

nak download la lagu ni t hehehe
gpn lagu2 ada band xpernah mengecewakan :)

yeahhh..nama kita mmng bertuah kan nad :P

nEd~Ya said...

farhana
sila2..jgn malu2 utk download..=)
yup, lagu ada band sume best2..

bertuah badan. terawang2 sekejap di udara mendengarkan nama sendiri kat corong2 radio. ecececeh..