Tuesday, September 27, 2011

STReSs

salam to all..

hari yg sangat teruji..

sangat stress dengan pengisian borang secara online. kejap ok, kejap ko. 2 minggu ni kerja aku naik turun naik turun jumpa pentadbir. telefon orang JPN, PPD dan sebagainya..orang sana pun dah meluat layan panggilan aku.. balik2 masalah sama..

so kalau tak nak bermasalah lagi akan datang, baik layan masalah aku ni sekarang!!!

tapi depa tak faham..dan aku pun buat2 tak faham..so perkara ini semakin meruncing..

akhir : nangis... = tu je kerja aku..

yg melayan nangis aku dah tentulah suami aku.. die pun lintang pukang kerja sebab melayan masalah aku..

.............................................

dalam keadaan stress tadi, aku lepak kat Bilik Operasi Peperiksaan (BOP).. biasanya aku akan borak2 dengan ustazah2 & ustaz2 kat sini.. dapat lah jugak kurangkan stress.. tapi hari ini, perkara yg memalukan telah aku lakukan..

huaaaaaa....bengong!

aku masuk bilik BOP, duduk sebelah seorang ustazah..

ustazah : nad tak sihat ke?

nad : tak lah , ok jer.

ustazah : muka nampak pucat. mengandung memang mcm tu...sabar byk2..

hurmmm...apa lagi....

tersembur air dari dalam mulut nie...

dan terkena....

baju ustaz........

huaaaa.. nasib lengan baju.. kalau kena muka dia ke...

giler betul hari niiii....

tapi stress berkurang sebab lepas tu semua pecah perut ketawa..

*sekolah ni ustaz/ustazah sporting2 belaka...;)
* siapa pulak buat cerita ni?????? perlu di selidik!

sekian.