Wednesday, September 14, 2011

KeS 1 & 2

salam to all..

kes 1 :

jumaat lepas aku ke KLIA menghantar adik ipar yg nak fly ke canada.. dalam perjalanan, aku dapat text dari ustaz sekolah menyatakan kematian seorang anak murid sekolahku akibat kemalangan...

rasa terhenti seketika jantung..

allahyarhamah meninggal dunia akibat berlanggar dengan traktor padi ketika dalam perjalanan ke sekolah untuk menghadiri kelas tambahan..

walaupun aku tak mengajar kelas arwah, tapi aku kenali arwah dgn baik.. arwah selalu mewakili sekolah dalam pertandingan tilawah Al-quran..arwah seorang pelajar yg bijak dan baik pekerti.. semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman... Amin... Al-fatihah..

kes 2 :

esok sudah hari khamis...kecuakan sudah tiba ke kemuncak.. aku akan ke klinik esok.. menerima rawatan yg aku jangkakan sangat perit.. dah la di perantauan.. ke klinik tanpa suami dan family di sisi..sadis2x....

kalau lepas rawatan, aku tak boleh drive macam mane???????????? tumpang tidur di klinik lah nampaknya sampai suami datang ambil...huuuu

semoga segalanya berjalan lancar esok..amin...
*kalau berlaku pendarahan macam mana??? glurpppp...