Thursday, December 30, 2010

EnTrY KeDua TerAkHir 2010

salam to all

CERITA 1 : Kahwin teman2

20 nov 2010
member aku bernama zilla kawen di rawang perdana. beliau merupakan teman sekelas di sekolah menengah.
aku dtg bersama suami dan x-classmates.


zilla herny heryanti

with x-classmates.

bertemu member2 lama

11 dis 2010

abg dan kakak kepada member aku (classmate tingkatan 5, Mr. Azam) kahwin di Perbadanan putrajaya. (2 majlis dalam 1)


abg dan kakak ipar beliau


yang berkerusi roda tu kakak kawan aku ni.;-( beliau patah kedua-dua belah kaki akibat kemalangan. pada hari majlis ni, beliau hanya sendiri tanpa pengantin lelaki sbb suaminya masuk hospital semula. dugaan buat pasangan ini di hari bahagia mereka. moga cepat sembuh.. ;-(

kami semasa makan beradab..;p tak cukup korum tanpa shafraz..;-)

me and mrz.azam. insyaAllah..

CERITA 2 : TAMAN TASIK PERDANA

suami aku insan yang tak berapa nak lekat kat rumah kalau cuti. so weekend je, kami akan merayap2 menghabiskan masa dan wang. juga minyak kereta. ;p

destinasi beberapa minggu yang lalu adalah taman tasik perdana.










sekian, wassalam

No comments: