Wednesday, November 9, 2011

CuTi

salam to all..

kat sekolah..blurrr je selepas 4 hari bercuti.. students pun lemau tak bermaya.. masuk angin..

so, update blog sementara menunggu next class. kerja-kerja lain dibiarkan bertimbun. tiada hati untuk selesaikannya. tambahan pula, minggu depan dah akhir persekolahan.. lepas tu cuti panjang... can't wait!!!!!

nak bercuti ke mana??

masih dalam planning.. mulanya dah plan ke sabah pada akhir november.. tapi cuti aku tak match dengan cuti adik dan ayah aku.. so tak jadi nampaknya..

tukar plan ke penang sempena adik aku cuti semester.. nak bawa dia jalan-jalan, tapi suami aku kursus pula 2 minggu ini..

tukar plan lagi!!!

ditangguh ke awal disember..ke mana? entah, sedang berkira-kira!

cume hari isnin baru ni, sempatla berjalan ke muzium tentera udara dan muzium negara..suami tak cuti lama so tak dapat berjalan jauh..dalam KL/selangor je lah.. muzium negara tu dah pergi tahun lepas tapi masa tu tengah renovate...so baru ni pergi lagi utk melihat perubahan..*biasalah kalau dah taste suami dan adik aku, mesti nak ke tempat-tempat sejarah...


ada pameran kapal karam di muzium negara..

Antara kapal yg karam..;)



bersedia untuk berlepas..;p

inilah kegilaan mereka!

Baliknya, kami ke muzium P.Ramlee..tapi tutup..

akan ke sana semula bila ada peluang..

sekian.