Thursday, July 22, 2010

TeRiNgiN NaK MeNaiP Di SiNi


salam to all..

tiba-tiba ada rasa nak update halaman blog yang sudah berkulat & bercendawan ni. agak rindu dan sayu. banyak cerita2 menarik yang nak dikongsi tapi masa yg berlalu dan kesibukan yang melanda buat jari jemari aku hanya mampu menulis RPH (rancangan pengajaran harian) sahaja. tak mampu meluah di sini. (sekarang pun sudah semakin skema dirasakan)...

cerita 1
ni gambar2 aku kat templer park masa cuti bulan 6 dulu. dah basi dah cerita ni tapi nak tampal jugak!. aku menghabeskan masa membawa si kecik luqman bermain air di samping berjumpa incik azam sahabat sejati. haha


luqman sangat suke main air

incik kuzer

incik azam.

cerita 2

19 julai baru ni, aku dengan segala hormatnya menimang anak buah kandung. ;p adeke istilah ni?? mmm akak aku dah selamat bersalin baby wanita. glurppp. terasa baby dah dewasa dengan segera pula..maksud aku, baby girl. alhamdulillah. tapi aku tak dapat tengok live lagi, apatah lagi nak timang. mase aku balik rumah lastweek tak bersalin lagi. so 2 weeks from now baru dapat tengok baby. nama baby Nur Amniya Faqiha. mmm payah aku nak ingat...congrats utk akak aku yg dah bergelar ibu..;p

cerita 3.

kebanyakan butik pengantin yang aku survey semuanya tawarkan pakaian pengantin beserta tudung jenis tudung ikin tu atau dipanggil tudung fareeda atau tudung waheeda atau juga tudung ariani. aku terpaksa beli tudung lain kalau tak nak pakai tudung tersebut. tensen2. tapi ada member aku cakap, molek je aku pakai tudung jenis tu. tapi aku rasa macam ada atap genting atas kepala. huaaaa. apa kata kuzer?? boleh tak yuyunk pakai tudung jenis tu untuk nikah, sanding dan sebagainya??? ;p

wassalam.

2 comments:

farhana said...

Tahniah dah bergelar mak cik hehehehe
Nad comell la if pakai tudung ekin 2..amik yg jenis labuh skit..sure nampak kemas =)

nEd~Ya said...

hehe..tengs ana.
gambo kat tepi tu tudung ekin la tu. kdg2 rasa oke, tapi sepanjang pakainya macam x selesa. rasa pelik. huaaa. perlu cuba biasakan ni. hehe.