Sunday, July 25, 2010

SurPRiSeZzZzZz

salam to all..

ceria di pagi hari walaupun sambut bezday di perantauan.. ececeh (macam sambut raya je bunyi;))
minggu ni tak dapat balik sebab kursus semalam. dan hari ni sepatutnya kuzer datang JB untuk celebrate bufday aku. tapi malangnya kerja yang bertimbun menyebabkan aku tak dapat jumpe incik kuzer. maaf yuyunk.. xpe lah, nexweek tak ada aral kita jumpe oke..

dalam pukul 11 tadi, ada seseorang yang tidak dikenali call aku. ingatkan mamat mana nak wish bufday, rupanya mamat dari kedai bunga. waaa...surprise. sejambak pink rose untuk aku. walaupun tak baca lagi kad yg dikirimkan, tapi dah boleh agak siapa gerangan si pengirim. pastinya incik kuzer.

taraaaa...tepat sekali..meleleh air mata terharu..tengs a lot yuyunk. (aku pun tak tahu kedai bunga tempat aku kat mana..dia plak yg tahu..ish2)









link to his blog. (entry jari untuk iklan)

tapi sygnye, incik kedai bunya kemungkinan besar buta warna. hoho. sebab kuzer tempah purple rose tapi dapat pink rose. nway tak kesah yuyunk. kalau kaler hitam ke yang sampai tadi, mungkin sedikit kesah. haha. i luv it.

*walaupun xde SLR, gambar2 ni cun gak kan incik kuzer. gagaga

wassalam.

3 comments:

farhana said...

So sweet la ur encik Kuzer =)
happy birthday cikgu
=)

aishahumairah said...

nad!!
suwit syg..
happy bufday 2 u...;)

nEd~Ya said...

farhana & aishahumairah
hehe.
incik kuzer memahami kesunyian menyambut bufday di perantauan. ececeh..;p
tengs 2 both of u..muah2x