Thursday, August 5, 2010

TaKdE TaJuk

salam to all..

aku kat sekolah..hampir pengsan menanda kertas exam students. minggu ni minggu peperiksaan, so tak banyak sangat kerja kat sekolah melainkan kerja-kerja maktab (folio, jurnal, brochure, RPH) yang belum nampak tanda-tanda nak siap. bilakah..

alhamdulillah, dah 6 minggu aku kat SMKTU menjalani praktikal. kadang-kadang terfikir jugak, aku ni tersalah cita-cita ke? macam tak sesuai dengan jiwa plak profession ni. tapi kadang-kadang rasa selesa & happy je. mmm so jawapannya, aku belum dapat beradaptasi dengan profession ni lagi. aku perlu lebih masa untuk mengesahkan samada profession ini akan ku galas hingga hujung nyawa atau terhenti selepas kontrak dengan kerajaan tamat. ah, manusia, cepat aja berputus asa. oo relax..im cool. insyaAllah aku akan pilih yang terbaik. aja aja fighting!!!!!!!!!!!

tak nak lah cerita pasal kerja. sakit kepala tiba-tiba..

lastweek aku balik rumah. dapat juga berjumpa my niece, nur amniya faqihah.



baru sehari umurnya tika ini.




wassalam.

No comments: