Tuesday, May 22, 2012

SeDih ~~

Salam to all

Boleh tak nak meluah kat sini??? boleh tak??? Boleh takkkkkkkkkkkkk?

dah lama tak update.. la ni nak update kisah sedih je yg ada dalam koleksi hati..Koleksi yang manis-manis dah hilang ditelan kepahitan..;(

Minggu depan cuti sekolah..sepatutnya aku gembira tak terkata. Dan seharusnya aku plan percutian aku seperti biasa..

Tapi kali ni?????

Aku dihimpit dengan rasa serba salah yang amat dalam. Ditelan mati mak, diluah mati bapak. Dikemam mati diri sendiri. Ok ke???

Kalau anda diberi pilihan samada untuk diceraikan atau dimadukan? apa yg bisa anda pilih??? Bagi aku, ini bukan pilihan.. Ini apa????????

Bagaimana nak memilih??? 

Aku cuma wanita biasa yang dibebankan Allah dengan ujian yang seharusnya aku mampu pikul.. Tapi kenapa aku macam tak mampu pikul. Segala beban di bahuku sendiri. Lemahnya rasa tika ini. ;(


*** YaAllah, ubati lah luka di hati ini.